?    

Otázky a odpovědi

1. Proč bych měl/a využít právě vašich služeb?

O: honzovahypoteka.cz je jediné místo na internetu i mimo něj, kde se potkávají všichni poskytovatelé hypoték - tedy poradci, hypoteční brokeři i banky. Máte zde nejvyšší šanci, že se Vám dostane kvalitní a výhodné nabídky. Navíc nemusíte nikam chodit, nabídky dostanete rychle a přehledně na svůj on-line účet.

2. Je to skutečně zdarma?

O: Ano. Jako žadatel o hypotéku neplatíte nic. Portál generuje příjem od bank a poradců.

3. To si opravdu vyřídím hypotéku on-line?

O: Honzova hypotéka Vám pomůže najít cestu ke skutečným profesionálům na trhu, kteří Vám pak vše potřebné sami rádi zařídí. Nejedná se tedy o on-line obchod, ale o pomůcku pro výběr té správné hypotéky.

3. Kolik poptávek můžu zadat?

O: Aktivní poptávku můžete mít v jeden moment pouze jednu. Pokud budete chtít zadání poptávky změnit, můžete tu původní stornovat a začít znovu.

4. Kdyz zašlu poptávku, uvidí ji všichni poradci?

O: Vaši poptávku uvidí pouze ti poradci, kteří obsluhují region, ve kterém o hypotéku žádáte. Můžete si vyžádat nabídku i od konkrétního poradce nebo banky.

5. O jakou hypotéku si můžu zažádat?

O: Můžete poptávat všechny druhy hypoték i úvěrů ze stavebního spoření. Jedná se o úvěry na koupi nemovitosti, výstavbu, rekonstrukci, refinancování jiného úvěru, konsolidaci půjček nebo neúčelové.

6. Jak funguje celý proces vyřizování hypotéky přes Vaši webovou stránku?

O: Nejprve si zadáte poptávku podle Vašich kritérií. V následujících hodinách a dnech Vám přijdou adresné nabídky od poradců a bank. U každé z nich můžete zvolit konzultaci s poradcem a detaily nabídky řešit přímo osobně. Vybranou nabídku pak příjmete a poradce nebo banka Vám úvěr vyřídí.

7. Co musím splňovat, abych mohl/a zažádat o hypotéku?

O: Honzova hypotéka není automatická hypoteční kalkulačka. Na konkrétní poptávky odpovídají poradci konkrétními nabídkami. Proto je potřeba mít alespoň hrubou představu o základním parametrech hypotéky jako její výše, maximální splátka, na co ji chci použít apod.

8. Je tahle stránka bezpečná? Nezneužije někdo moje informace? Kdo všechno uvidí moje kontaktní informace?

O: Ochrana osobních údajů je na prvním místě. Honzova hypotéka nakládá s daty v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Žádné ze zadaných údajů se nedostanou do rukou poradce nebo banky, pokud s tím nedáte výslovný souhlas.

9. Zadal jsem poptávku, co teď?

O: Nyní Vám začnou chodit nabídky od poradců a bank. Nabídky Vám přijdou na Vás online účet i na zadaný email.

10. Kde najdu aktuální nabídky hypotečních poradců a jak na ně můžu reagovat?

O: Všechny nabídky Honzovy hypotéky jsou adresné - tedy určené tomu, kdo příslušnou poptávku zadal. Nabídky najdete ve svém online účtu, kde si je můžete přehledně srovnat. U každé z nich můžete zvolit konzultaci s poradcem a detaily nabídky řešit přímo osobně. Vybranou nabídku pak příjmete a poradce nebo banka Vám úvěr vyřídí.

11. Jak zruším svoji poptávku? Jak ji změním?

O: Po přihlášení ke svému účtu najdu v sekci Moje poptávka tlačítko "Začít znovu," kterým existující poptávku stornuji. Mám teď možnost zadat poptávku novou, nebo systém dále nevyužívat.

12. Musím se zaregistrovat, když chci zadat nabídku/poptávku?

O: Ano. Každá nabídka od poradce nebo banky je adresná, proto je potřeba se zaregistrovat a zadat kontaktní údaje. Bez Vašeho výslovného souhlasu se však tato data k žádné třetí osobě nedostanou.

13. Na co všechno se mám zeměřit, když vybírám tu správnou nabidku?

O: Důležitých parametrů je více. Někdo preferuje výši splátky, jiný vstupní poplatky. Obecně je však důležité si u poradce či banky ověřit, že nabídka obsahuje všechny platby a že výsledný úvěr tak nebude dražší.

14. Co když nedostanu žádnou nabídku?

O: V průměru připadají na jednu poptávku přibližně tři nabídky, takže s velkou pravděpodobností se nabídka v horizontu dní objeví. Pokud však nedostanete nabídku žádnou, je možné, že poradci vyhodnotili Váš případ jako neřešitelný. Může k tomu dojít například kvůli nízkým příjmům.

15. Na co se dá použít mapa?

O: Mapa je pomůcka, kde můžete najít poradce nebo banku, která je nejblíž Vašemu domovu, a poslat poptávku přímo jemu.

16. Co když je nabídka nepřesná?

O: Poradce vychází pouze z údajů, které v poptávce zadáte. Pokud nabídka neodpovídá zadání, poradce Váš záměr nepochopil správně. Nic ovšem nebrání tomu, abyste se s poradcem spojili přímo a nabídku upravili.